Satan i gatan!


Heej finisar! :)
Jag har inte bloggat på, like forever, but now I'm back! :D haha.
Vad har hänt sen sist då ? Som att jag skulle minnas allt det..
MEN jag har iallafall gått och bestämt mig för att lära mig tatuera! :D
Och har gjort 3 tatueringar sen sist, en på Mange och två på mig själv på
låret, och så har mange gjort 2st på mig, en på underarmen å en på skuldran :)
Och de gjordes då i västerås hos pojken! :) Har varit där i cirkus två veckor,
därför jag nt skrivit här något, skyller på honom iaf, haha! :)
Jag har massor med projekt i luften just nu, ska ta en provmånad och bo i
västerås hos pojken för ev flytta dit, måste skaffa jobb, ehee.. Och allt med tatuerings
grejen. Men det kommer säkert bli bra hur det än blir med allt :)
HAHA juste, jag har blivit svarthårig igen också! :) hoho.

Och idag har jag och pojken varit upp till gränby C.
köpte lösnaglar, 4 nagelack, 3st stringtrosor, svarta för priset av 2 på cubus,
4 nya örhängen, en mineralpuder smink sak, en jag aldrig testat; Dream satin liquid
någon flytande foundation från Maybelline. Och en kajalpenna.
2st 200g chockladkakor (de va två för 30 på coop..) HAHA, 2 filmer,
Åsnans film från shrek, som jag ska tvinga pojen att se med mig så fort jag
skrivit klart detta ;) och en som hette Saving private Ryan, pojken sa att den skulle va bra :)

Och såklart så får ni se alla tatueringarna! :) Text till bilderna står under varje bild :)


Döskallen jag gjorde på Manges överarm, haha. En lite halvsöt döskalle.
Där va den svullen å precis nygjord. Den ser bättre ut nu och IRL, I promise.
första tatueringen jag gjort, utom den när jag va pruttfull, men den räknas inte! ;)
Andra tatueringen jag gjort i hela mitt liv, haha. Gjorde den på höger lår
över knäet. :)
Korset på min vänstra underarm som Mange gjorde på mig, nygjord å smörjd.
Tatueringen Mange gjorde på min högra skuldra, jääävla skönt ställe att tatuera sig på.
Fick dåligt samvete över att jag skrattat Andreas rakt upp i ansiktet när han tatuerade
ryggen för typ aslängesen. Cause now, I know what it feels like, haha. Fyyyfan. Sweet pain!
HEJ BLÅMÄRKEN!! haha. och min tredje tatuering som jag gjort själv är dendär
stjärnan. :) och NEJ färgen har inte flytit ut i rosen som de ser ut på dendär jävla
bilen, de ser bara ut så på den. Så ni vet ;) hoho.

Och så ska jag väll försöka få till ett avslut på dehär jävla skrivandet någon gång också, haha :)
Har beställt tatueringsgrejer så ni kommer få se min utveckling (förhoppningsvis...) inom tatuerande
och så :)  De är bara att hålla ögonen öppna så kommer nog bilder etc upp titt som tätt. :)
Men nu ska jag svulla i chocklad, coca cola och pojke å se på film ;) Ha de! :D


Kommentarer
Pojke

Jag älskar dig min snygging <3

2012-01-26 @ 02:01:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0