Min underbara lilla häst.

Min fina, fina Fritte. 30år e han, det kan man verkligen inte tro, inte sant?  En mer trofast och pålitlig vän finns inte i någon mänsklig person jag någonsin träffat. För han snackar aldrig skit, låtsas aldrig eller ljuger. Han visar precis vad han tycker och tänker. Han skiter i om jag har en sliten morgonfrilla eller fula mjukisbyxor. Han bryr sig inte om ifall jag är fixad för fest eller har en ovanligt bra makeup-dag. Han älskar mig för vad som finns inom mig. Och sånt i dagens läge är guldvärt. Människor e falska, har alltid varit och kommer alltid att vara, på ett eller annat sett. Så när det gäller vissa saker, är jag så glad att jag har någon som alltid finns där. Någon som alltid tar mig för vem jag är.
Jag älskar dig så min fina, underbara juvel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0