- Trött chey!

 
Godmorgon peeps! ^^,
 
Eller ja, god å god morgon vettefan. Är sjukt jävla trött idag,
men de ere värt. Va ute med Tanya igår, sen träffade vi hennes
snubbe och åkte runt lite i hans bil, lyssna på musik och
var sociala å trevliga. Sen när dom skulle hem drog jag hem,
då hörde Evelina av sig så drog ut och snackade med henne en stund,
sen var det hem och sova (trodde jag). Hade så sjukt jävla ont i
nedre delen av ryggen, aldrig haft så ont i ryggen någonsin! 
Så tog 3 brusalvedoner och la mig i ett asavarmt bad,
elr ja, en innan och två på samma gång efter.
Så 1-0 till mig, för smärtan försvann.
Så jag kunde somna tillslut.
Åå så åkte jag ut till hästarna och fodrade dom imorse,
mockade och fixade klart allt till Fritte å satte EM maten till dom.
 
Ska jobba med karaoke i Sthlm ikväll. Sjukt opepp just nu,
men de är ju typ vid nio ikväll, så jag kommer nog hinna piggna till! :)
Hoppas ni hade/har en mindre seg morgon än mig iaf!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0