- Behövs ingen rädsla för förlust nu.

 
Du är och har alltid varit min speciella,
sen sommaren 2010. Jag har inte slutat älska
dig en ensa sekund, även om jag vid vissa
tillfällen börjat hata dig mer. Det finns ingen som du.
Du är min drivkraft, min lycka och min framtid.
Den som fått mig att tro på livet igen.
Jag skiter inte i allt så som jag gjorde förr.
Jag har aldrig riktigt mått bra när jag inte haft dig vid min
sida. Och aldrig att jag älskat någon i närheten av
så mycket som jag älskar dig. Du är mitt livs kärlek.
Vi har alltid hittat tillbaka till varandra igen. 
Men nu hoppas jag verkligen att det varar föralltid.
Jag skulle fan inte klara av att förlora dig igen.
Det gör så sjukt jävla ont..
Men jag vet att vi har ett band som aldrig kommer slitas ut,
vad som än händer. Så jag lutar mig tillbaka
och slappnar av. Nu är det vi föralltid.
Behövs ingen rädsla för förlust nu.
För när det gäller dig ska jag alltid vinna.
 
Jag älskar dig, min fina prins. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0