Myspys

Heellu! :)
 
Va till ICA för en stund sen å köpte Ben & Jerry's halvbakta, en stoor energidricka och cigg. Så nu sitter jag inne i värmen och myser efter att ha varit ute i det äckliga regnet, inte bara till ICA utan var även ut till hästarna och gav dom sin EM mat och mockade åt Fritte, Orkarde dock inte rida me tanke på de äckliga vädret, och Fritte var blöt. Så slängde in honom i sin nymockade box. Så hästarna står inne nu och får torka och ha det bra :)  förutom att jag saknar min älskade pojke så är allt rätt bra just nu. Fixade lite med håret tidigare idag också, med lite svart underhår och lite rött på ena sidan. Låter ju bara helskumt att försöka förklara. Så jag slänger in någon bild istället så får ni se med egna ögon hur det ser ut. :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0