Gotlands semestern 2012

Här kommer lite bilder från Min, Jimmies, jokkes å Marias semester på gotland augusti-september. (minns inte exakta datum) Jag gjorde min första kag-stand (elr hur de stavas) på gotland, Jokke försökte svälja en hel korv,
 
vi tältade vid blå lagunen, där älsklingen friade till mig den 31 Augusti, jag taffsade på ett sånt där hus med propellerliknande sak på för första gången på gotland, jag åt världens 2 äckligaste jävla pizzor på gotland, jag såg kräftor i vattnet av ficklampor i vattnet på natten i blå lagunen, första gången jag ser såna levande i sin hemmiljö, Jag studsade runt bland raokar och får, Dom andra köpte alkohol från ALLA bolagena på gotland. (alla 3.. haha), å jag drack från varje, den ni!,
 
Vi tältade vid havet och på camping också. Vi spelade fåniga spel å hörde varandra om natten, haha. Det var en mindre trevlig upplevelse. men fan, vilken semester! Vi grisade oss levde livet. Grillat till frukost å middag nästan varje dag. Drack varje dag gjorde vi också. kan varit en dag vi inte drack ngt alls. 
Här kommer lite bilder från våran semester, jag har dock inte alla bilderna, men dessa är de som är taget med mina kameror.
Enjoy! :)
 
Maria, Jokke och älskling (jimmie).
Älskling.
 
My, Martin, Jokke å Jimmie.
(My är min underbara vän från Gotland, å Martin är hennes bästavän typ)
 
Blå lagunen på gotland.
 
Maria å Jokke. Och en älskling som sabbar kortet med flit.
 
blå lagunen.
 
Maria å Jokke, grillning vid blå lagunen.
 
Älsklingen fyllde 21, så jag pimpade honom lite snyggt, haha.
 
Maria å jokke gullinuttar med varandra.
 
"Say WHAAAT?!" var min och säkert Jimmies reaktion på de fina dasset vid en camping
vi åkte till ngn timme nån dag där på Gotland. Vidrigaste jag vart med om. Riktig hippieburk.
 
Jag i min fina sverigefärgade tröja som Jimmie köpte till mig.
Bara för att det stod "There's only ONE" på tröjan, å han tyckte det passade in på mig. haha. sötkorv.
OBS!  nej, de är inte min hatt. hahaha. hujedamig.
 
En bild säger mer än tusen ord, men vi fattade direkt; jokke hade besökt the dass of doom.
 
Jimmie me sin telefon, medans jokke å maria mumsar glassigheter.
 
Maria matar Jokke med glass. Men hoppsan så fel det kan bli, å kul va det.
 
Jokke med glass i fejjan.
 
 
HAHA, min humor e ju gräs-lig. HAHA, fattar ni?!
 
Jag köpte fett fula gnuggis tatueringar. Alla mina tio tiktiga  är ju svarta, så ville ha några i färg också,
 
Där fick jag taffsa på en såndär för första gången! :D minns inte va dom heter just nu.. haha.
vi döpte han till ludde!'
Ludde var en blå å ludenlurvig!
Ludde på mitt Music fingeer haha

 
 
Ludde trivdes dock bäst hos Jimmie, haha :)
Han dök upp när jag åJimmie låg utanför ringmurenpå en gräsplätt å sola å drack
bärs å cider, medans Maria å Jokke var innanför muren å shoppade loss.
----
Lite andra random bilder från semestern:
................................................................
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0