Yaay!

Sitter och lyssnar på musik, och har precis ätit en morotsjävel till frukost, haha.
Känner mig lagom lat som inte orkar göra iordning ngt mer stabilt att äta.
Men men. Hittills idag har jag avnjutit några cigaretter, badat och degat vid datorn.
Försökt packa upp en film i Winrar eller vad fan det heter, å de gick ju åt helvette..
Förstår mig inte på såna där mongolojd saker. Usch!
Mår som en säck gräddstuvade råspontsplankor idag. Med andra ord helt okej.
HAHA. Jag är på ovanligt stört humör.
Har inget planerat för dagen, men känner mig fantastiskt öl sugen.
Måste försöka fixa fram pengarna jag är skyldig Sara också.
Och hästarna kommer nog hem på måndag, om Zebulon
kan få in sitt feta ärsle i hästbussen denna gången.
Så snart blir man härtnörd igen, saknat de lite faktikst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0