I <3 tattoos.

 
 
 
Har funderat mycket över vad jag ska göra med mina tatueringar som jag
själv gjort på benen. Vill på något sett få ihop rosen till en större tatuering som ska gå
ut och lite upp på utsidan av låret. Har ingen aning om vad jag ska göra eller hur det
ska se ut, men jag vill ha det färgglatt i några schyssta färger som passar in.
Måste fixa döskallen jag gjorde också, stackarn har en tand som nästan försvunnit, haha.
 
 
Har förjäkla dötrisst just nu. Började glo på filmen Järnjätten, antar att ni också
såg den som barn?  Well, I did. Och jag tror att den var hyffsat bra.
Så började glo lite på den, men jag är så jävla rastlös. Usch.
Fulväder är det också. Inte alls så särskillt imponerande.
Men en sak gör mig iallafall glad, å de e att jag inte måste upp tidigt imorgon igen.
Imorgon har jag sovmorgon!   Sweet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0