Godmorgon!

Godmorgon! :)
Har varit ut till hästarna nu på morgonen och givit dom deras frukost. Samt lagat staketet som en viss Zebulon hade sönder igår. Fick skjuts av pappa då de hade regnat. Mycket uppskattat! Har inga planer alls för dagen så vi får se vad denna dagen har att bjuda på! Nu ska jag nog krypa ner i sängen med en varm kopp chocklad och titta på film! Är sjukt trött, somnade vid halv sju imorse, ingen hit när man ska va uppe så hästarna kommer ut innan nio. Försov mig lite faktiskt. Men det är skitjobbigt att sova själv när man sovit med någon fleeeera veckor i rad. Längtar tills vi bor ihop, så jag får sova med min pojke varje natt ♥
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0