Nya året här!

Jn nu är vi inne på den andra dagen av tvåtusentolv! :)
Härligt, nytt år med nya möjligheter! Själv så har jag bestämt mig
för att förbättra mitt liv rent allmänt, börja träna, försöka sluta röka,
söka nytt jobb, och annat som höjer livskvalitén till max. :)
Jag hoppas ni alla hade en fantastisk nyårsafton! :)
Det hade jag i alla fall, dock minns jag inte dom sista timmarna,
och jag hade ett slagsmål med hllan inne i badrummet tydligen, haha,
men i det stora hela så va det en lyckad kväll! :)
Inledde det nya året med kalas bakis mående och mensvärk!
Men även att jag och pojken skulle försöka igen nu när jag mår bättre
och allt. :) Så hoppas på de. Han gör mig sjukt lycklig,
och det är de som betyder något. Och all den kärleken han ger. ♥
Så igår hände det en hel del, bra och mindre uppskattade saker.
Men hoppas på ett awesome jävla år nu, 2012.
Både för mig själv, mina nära och kära och alla andra pinglor därute! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0