Godmorgon

Eller god dag är kanske mer passande. Men jag har i vilket fall som helst
precis klivit upp ur sängen, typ. Har pratat lite med mamma, tagit en
morgoncigg och kollat fejan lite. :) Pojken gick upp tidigare då han skulle till
sjukhuset och typ kolla/göra något. Jag med mitt fantastiska minne...
Jag ska i alla fall vakna till lite och bli människa igen, å vänta på att mamma
ringer igen. Vi ska ev. åka ut till Skeve å gratta ivan lite i efterskott och
fixa i stallet. Jag har inte varit där ute sen hästarna åkte om jag ska va ärlig.
Kommer kännas så konstigt att inte se dom i hagen eller stallet.
En 11årig vana släpper inte så lätt.. Usch, kommer säkert bli jobbigt,
men vi får se. Det måste ju göras i vilket fall som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0