Fisk, säng, och ev. tatuering på gång

Heej fiisar :) (skulle skriva finisar, men dedär vart ju bra mkt roligare!;) )
Idag har jag och Mange gjort en hel del. Varit en sväng förbi Sala.
Vi skulle köpa säng och det slutade med att vi kom hem med sängen, som för övrigt
är sjukt fin, och ett akvarium med tre malar och en liten gul fisk. Alla döpta med fin fina namn;
Fear: den stora malen, jag är livrädd närhon sprattlar och hon blir rädd om man rör henne.
Ludde: En av de två mindre malarna, han va liten å söt, därav de gulliga tönt namnet.
Lala: Den andra mindre, som är en liten tjejis och tsm med Ludde, som för övrigt jagar henne som en pilsk kanin..
och sist och faktiskt minst; fisken FIRREN, hahah, den som Mange döpte. av den anledingen att jag tydligen hade kallat den för det
under hela kvällen. Fear är nog ändå min favorit, vi är rädda för varandra gällande kontakt kroppsligt,lät fel men ja,
men nyfikna som i en strut håller vi koll på varandra, haha. Så fort jag kollar dit så simmar hon in i hennes
lilla grotta. Som at jag inte ska märka av henne, eller så ligger hon på grottan och blänger på mig, haha. söt.
Får slänga in bilder på våra nya husdjur senare :)
Och jag är själv här tills min pojke kommer hem, så blir eventuellt så att jag blandannat sysselsätter mig
med att köra en tatuering på mig själv imorgon. Vi får se :)
Hoppas ni haft en awsome helg jarda jarda :) det har jag haft här i Västrås iaf!
Och idg va vi förbi en Secoundhan buik i Sala btw, köpte en liten söt sak till min bästaste bästis,
två filmer, sherdil och ringaren i notredame(stavning wf?!) 2. Har aldrig sett tvåan, så de blir trevligt.
VHS for the good old days, haha! That's what I'm talking about!! ;)
over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0