Back in town

Heej alla fina :)
Har inte haft tid att blogga dom senaste dagarna.
Jag har i princip precis kommit hem från pojken.
Han varit hos honom sen i tisdags, och innan det
var han hos mig. :) Åkte och hälsade på hästarna
i tisdags också, supermysigt och kul att träffa
grabbarna grus igen. Fällde nästan någon tår när jag fick
krama om min älskade Fritte, som jag inte gjort på evigheter.
Har haft det superbra och mysigt, och nu planeras massor inför
min födelsedag nu på lördag. :) Blir en mindre hemmafest hos
mig och sedan blir det med all säkerhet utgång, troligtvis mot kvällen/natten. :)
Hur som helst kan det inte bli annat än en toppenkväll med mina nära och kära.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0