yeey!

Sitter i soffan hemma hos Mange och äter chilinötter, haha. :)
Han ska snart tatuera hans kompis, som ska ha hans dotters namn på armen typ.
Har underhållit mig med att ritat och skrivit lite medans dom pysslat med textstilar osv.
Har inte gjort så mycket idag, vi har tvättat och kollat film och tagit det lugnt.
Varit nykter i många helger nu känns det som, jävla duktig man är, haha. ;)
Ska snart tillbaka till Uppsala town en sväng. Känner att jag skulle behöva titta till mina
älskade vänner å se om dom fortfarande lever, haha. :) Har spikat att jag ska leka med
Tanya den tionde iallafall, då hennes pojk ska iväg på båtliga äventyr, om
jag minns rätt. Så då ska vi hitta på något k-k-kanonkul.
HAHA när jag sa det till min pojke skrek han typ rakt ut, han tycker
nämligen inte att det går så bra för mig och Tanya när vi är ute och
lever rövare. "Men vafaan, vi har ju KUL!" vart mtt svar.
Dessutom har vi varit lite för pojkväns.kärleks-bundna för att riktigt kunnat
utvidgat våra as smarta sinnen och göra massa bus, haha :D
Vad mer då?
jo. Jag håller på attt bli blond igen! :D haha.
Och denna gång kommer det INTE sluta med attt jag lessnar å färgar
skiten rosa, förhoppningsvis inte iallafall, haha. Vem vet, jag kanske hinner bli
riksflintis innan det? who knows..
Blir jag flintis kan jag fan lika gärna döpa om mig till gertrud i samma veva.
Flintis-gertrud vettni, jävla lirare man skulle kunna bli.
Haha, jag är störd. YEEY!



Kommentarer
Anonym

Ditt hår lär ju vara sjukt förstört, du får ta och vara lite snällt mot det ett tag efter om du inte vill bli kallad för skalleper inom snar framtid haha

2012-02-04 @ 09:56:19
Svar till "Anonym"

Haha ja kanske, jag slutar när jag är nöjd ;)

2012-02-05 @ 01:58:35
URL: http://psykochey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0