Onsdagsmys..?

Funderar starkt på att ta en riktig mysonsdag.
Och se på gamla goa VHS filmer från när man va liten
och göra iordning varm chocklad. :) Har precis tagit ett
bad, och sitter nu med mys mjukiskläder och känner mig
mysig, haha. Funderar på om man skulle baka något gott
att ha till film-tittandet också, en sockerkaka eller kladdkaka kanske ?
Har gått ner 7kg sen jag mådde dåligt å sen efter de va jag ju sjuk
i halsfluss, så käkade ju inte sisådär jättemycket dom veckorna.. 
Så lite gott kan jag nog få i mig utan att känna mig fet som ett hus. typ.
Dock har jag redan ätit en gång idag, käka lite spagetti med köttfärsås
från gårdagens middag, jag tok slocknade vid  19 tiden, helt utbränd.
Va med Tanya en stund igår, sen när hon gick tog jag ett varmt bad, sen la jag mig
och somnade typ direkt.. Vaknade vid 4-5 imorse, gock upp å tog en cigg och
sen la jag mig och somnade om efter många om och men.
Men ja, har ätit en gång idag så känns konstigt eftersom jag antagligen måste
äta middag senare. Jag är inte van vid dedär med middag och fasta mat tider längre haha.
Speciellt inte med att kunna äta. Lurigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0