Min 4e gjorda tatuering, 9onde på kroppen

Heej allihopa :)

Igår övade jag på mitt tatuerande igen. Min nionde tatuering på kroppen
och den järde jag gjort själv. Dock så blev stencilen snabbt utsuddad efter
bara några linjer med maskinen. Så försökte rita med bläckpenna då man fortfarande
kunde urskilja vissa linjer någorlunda, men icke. Satt i typ 5 min för att försöka få
ETT STRECK att fastna på huden, jävla skitpenna, den funkade/ville inte fungera på huden.
Till sist vart jag så irriterad att jag frihandade hela skiten direkt med maskinen, fick titta på
bilden och försöka återskapa den med maskinen direkt på huden, haha. Rätt vågat drag då jag vet
att jag inte kan sudda ut eller göra om när bläcket väl sitter där sen. Fixa till kan man alltid göra till
en viss del i efterhand, vissa linjer och så, men en helt skev tatuering blir svårare.
Lyssnade på skön musik och tog god tid på mig att se hur llt skulle vara. Motivet vart en döskalle
som röker pipa. Gjordes med en rund 14 nål och endast svart färg. Den ska fixas till sen när jag
lärt mig skugga, men försökte faktiskt skugga lite på vissa ställen, de gick väll sådär.
Svårt att säga hur den blev försen den läkt ordentligt, men såhär såg den ut när
den vart helt nygjord i alla fall;
.............................................................................................................................



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0