Mätt!

Är supermätt, käkade lite av någon
älgstek dom gjorde till middag i ugnen.
Smakade rätt konsigt och va inte sådärjättegott,
men det gick å äta. Fick i mig litegrann i alla fall.
Nu är bushunden här inne, och just nu ligger han under
min säng. Jävla knasboll dendär, haha. :)
Tagit sista pencillinet för idag, nu är det bara
3st om dan i tre dagar kvar + en på morgonen fjärde dan,
sen är min pencillinkur done! Skönt! :D
Då har jag tagit pencillin i 12 dagar om man räknar med
att jag tog en den första kvällen, å kommer ju ta en nu om fyra
dagar också, sen har de gått 10 dagar då jag tagit 3st/dag.
Jävla massa tabletter, usch å fy å blä. Jag hatar att svälja tabletter,
dock så får man ha lite överseende när de gäller medecin som pencillin.
Annars i vanliga fall brukar jag vänta ett bra tag innan jag ens tar en alvedon
eller liknande vid huvud/mensvärk elr så. Men men, de har blivit bättre efter denna
sjuk-runda av halsflusset från helvettet. Har fortfarande lite ont när jag gapar stort,
typ när man gäspar och så, men jag kan ju iaf äta och allt som en normal
människa igen, och de är så jävla awesome så de finns inte, haha. :)
Funderar på om man kanske skulle lägga sig, är helt sjukt trött,
sitter här å gäspar som en dåre. Ska ringa Tanya en snabbis efter att
jag tagit en cigg å borstat tänderna, sen får jag väll se om jag lägger mig
å döglor på en film eller om jag lägger mig för att sova, vi får se. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0