Lördag morgon.

Helluing guys! :D
Somnade senare än dom typ fyra senaste dagarna igår, men somnade
ändå innan tolv skulle jag tro, eller strax efter. Så vaknade cirkus halv tio idag. :)
Mamma och Thomas ska iväg och käka på Kina restaurang ikväll, men jag äter
ju inte kina mat så jag kommer få köpa mat någon annanstans ifrån istället typ. :P hihi.
Just nu sitter jag och lyssnar på Block 44 och har precis tagit morgon pencillinet.
Sämst att Block 44 har lagt ner :( men det är kul att Thomas ska fortsätta göra musiken.
Dock så kommer det ju inte vara som Block 44, men man förstår ju varför dom lagt ner.
Jag vet inte vad som händer idag, haha. Som vanligt så tar jag dagen som den kommer.
Men nu funderar jag på om man skulle slänga ihop lite frukost och kanske glo på någon film
eller kanske se om de finns något bra på TV, haha. Jag som aldrig kollar på TV.. :O
Jaja, vi får se hur jag gör. :D
Toodels ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0