Kallt kallt kallt!

Bilden är från gårdagen.
Det har ju varit jätte fint och solit väder idag, tror inte jag sett ett enda moln
på himlen. Men jag fryser som en jävla dåre. Så jag tror jag ska ta å lägga mig i
ett bad och läsa någon gammal SOLO eller veckorevyn tidning och ha ett såntdär
girlie girl moment med ansiktsmask och lite hemma spa behandling. :)
Sitter ju inte helt fel sisådär dagen efter man varit ute.
Hade sån huvudvärk imorse så jag trodde att jag skulle dö, haha.
Men nu mår man prima ballerina, lite småseg sådär bara.
Nej, nu ska jag ta en cigarett och förpesta mina säkert redan för tääskigt svarta
lungor och sedan krypa ner i ett vaarmt bad, med badsalt och hela faderullan!
åååh, mys. längtar, haha.
Ciao ! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0