it hurts..

Sitter med en blondering i håret. Håller fan på att bli tokig.
Kan inte sova eller riktigt känna mig funktionell just nu.
Nu skulle jag ha behövt kunna äta, så jag kunde göra nått jag
faktiskt aldrig gör, ta en lång jävla skit-paus och läsa tidningen
och filosofera och funera om livet. Det hade ju nästan suttit som
pricken över i:et. Men icke. Inte fan har man nån bra tidning, inte kan jag sitta
still på skithuset heller, å ja, inte fan e man skitnödig heller. jävla skit. haha.
Åå inte fan e man snubbe så man kan gråt-runka heller! :(
Asså åh, jag känner mig så jävla bränd just nu så jag vet inte..
jäävla drag i hårfärgerna nuförtiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0