HAHAHA omfg.. I died!

Haha åh jag dör! Har suttit här nu i någon timme och varit skitsugen på
att skaffa dreads. Tanken slog mig som en blixt från ovan, min impulsivitet strikes again! haha.
SÅ, enkelt och kort, skulle söka på folk med dreads på google, google used to be my friend before,
MEN, jag sökte iaf på "Dreads" och vafan kommer upp?!
denna bilden bland annat;
-
-
HAHAHHAHAHAHAH alltså jag döds dör, typ rikt självmordar mig själv i döds skratt attacker.
Jag är ju i och för sig jävlans trött, men dehär va den värsta "Ginger dreads shrek version"
jag någonsin sett! Hon ser ju ut som en vildvittra i ansiktet och som en pilsk ronja rövardotter i håret! :(
She's scary..
"FINNS IIINTEEEEE!!" - HAHAHA va bara tvungen... :D
MEN! hittade ngt gammalt slit och släng löshår i blond färg, yeey. Som jag suttit och pillat med,
med vax och snurrat ihop håret i slingor så det typ, kind of, nääästan kan jämföras med dreads, haha.
Så tänkte slänga in nån bild och fråga, tror ni jag skulle passa i dreads eller inte?
-




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0