Gokväll

Har precis avnjutit ett varmt bad med badsalt med doft av rosor,
ansiktsmask med skrubb grejsimojs och läst igenom en av mina gamla
tjejigare tidningar, haha. Skrubbade hela kroppen med såndär peeling sak,
eller vad fasen de heter, så nu känner man sig sådär extra fräscht mjuk å mysig. ;)
-
Det blir lasagne till middag, vilket passar alldeles jättebra. Jag älskar lasagne, och som
pricken över i:et så tycker jag man ska ha sallad till, de passar så sjukt bra ihop! :)
Maten är klar om sisådär 30-40 minuter, så jag funderar på att slänga igång någon film
i väntan och avnjuta min iskalla coca cola som gör att man får brainfreeze(STAVNING?! haha)
Då behöver man ingen jävla blå älg för att vara nöjd liksom. ;) haha.
-
Känner mig sisådär fånigt glad utan någon speciell anledning.
Antagligen all den positiva energin efter igår som vilar kvar i luften eller något.
Är dock väldigt orolig över en närstående person som fick åka upp till sjukhuset med
ambulans tidigare idag. Så det cirkulerar ju i tankarna en hel del. Men det finns ju
tyvärr inget man kan göra än att vänta å se, och hålla tummarna och hoppas på
att det inte är något allvarligt..
-
Men nu, vänner som strangers, så tänkte jag slå igång en film.
Men önskar er en awesome söndagskväll. Unna er något extra! :)
Toodels! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0