Gårdagens utgång

Hola at ya peeps! :D
Det var en helt galet rolig kväll/natt igår vill jag lova! :D
Först förkrökade jag och Christoffer hemma hos mig, och hade
det askul med kortspel, roliga youtubeklipp och ja, alkohol.
Och en awesome huvud-dans! Hahaha, jäävla stört.
Sen på stan mötte vi Pontus, Micke, Calle och Edwin.
Så vi drog in och sen kom de massor med folk,
Årsta Micke, Eken, Jonas, Sara, Tim, Affe och några brudar
jag inte minns namnet på, haha. :P
Vi höll igång hela natten tills dom stängde.
Christoffer och Sara hjälpte mig att bränna mina pengar,
så ja, jag hade två hela kronor kvar imorse när jag vakna, haha! :D
underbart! Så det ska vara! :)
Fy va underbart de va att va ute med allihopa!
Och vi hade det riktigt riktigt kul. Hoppas på att vi
gör om det snart igen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0