Dirty Dancing..

Precis kollat klart på Dirty Dancing med mamma.
Fick i mig ett äpple och 2 muggar med varm chocklad, yeey!
Dock så hatar jag sånna där lyckliga kärleks slut när de går åt
helvette för en själv. De hugger liksom till i hjärtat. Och jag har
förändrats som fasen, jag har fan blivit en riktig jävla mjukis..
Usch, jag gillar det inte. Har ingen anledning att vara det längre.
Varför kan jag inte stänga av min fantasi och bilderna i huvudet ?
Jag tänker inte gå igenom det här en gång till, det gör alldeles för ont.
Radera folk, de brukade va min specialité för stunden.
Men detta måste jag försöka radera bort helt, wish me luck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0