back in town!

Nu jäklar e jag tillbaka i Uppsala! :D yeey!
Pojken är kvar i västerås denna gången.
Och idag har jag inte gjort så speciellt mycket fakitskt,
pkt buss och tagit en öl med farsan medans vi kolla på
"Million dollar baby". En sjuktbra film som handlar om en tjej
som vill bli, och tillslut blir en boxare, dock slutar filmen
sorgligt. Och jag med mitt humör blir skitgrinig när jag ser
på filmen och ser va boxaren hon möter gör och hennes jävla familj
fy fan, man har ju lust att hoppa in i filmen å slå på dom jävlarna, hahaha. :D
Ne fyfan. Lugn lördag(?) iaf, hunden ligger på sängen bakom mig å snarkar.
funderar på att göra detsamma snart, är halvtrött men än då inte, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0