Tisdagens Träning

Idag har jag powerwalkat/sprungit själv. Ungefär samma runda som
jag och Johanna tog igår, fast jag sprang lite mer idag. :)
Jobbigt var det, men skönt att man äntligen börjar komma igång med träningen
igen! När jag kom hem han jag andas ut någon minut innan maten kom.
Mamma och Thomas beställde mat från Shima. Dom tog pizza som vanligt
medans jag tog deras otroligt goda kycklingsallad! :) Ni som bor i uppsala
borde testa den någon gång, sjukt god! :) Men lite onyttig va jag allt då jag valde att dricka
en 33centiliters coca cola burk till maten, haha. Skulle egentligen duschat innan maten,
men nu är det ju snart dags att åka ut till stallet, så tar duschen eter det istället.
Känns rätt ovärt att komma nyduschad till stallet liksom hihi. :)
Sen blir det till att göra lite armhävningar etc senare efter stallet.
Känner mig faktiskt rätt duktig idag! hihi
Har dessutom tagit ur löshåret och klippt håret lite.
SKÖNT med nyklippt, fräscht och silkeslent hår, me like!
Dock vart sneluggen lite väl kort i början, men men, de växer ut lika snabbt igen!
Får slänga in bilder på det !
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0