Sunday

Helluing! :)
Igår var jag och Tanya ute på UE äventyr i flera flera timmar.
Jäkligt häftigt var det faktiskt, att se de olika ställena.
Och satt även och kom in på Beckomberga sjukhus av någon
anledning. Tror en län kom upp när jag sökte på ett mentalsjukhus
vi besökte igår. Och läste om massa om beckis. Om patienten Maria,
om Cornelis och när han jobbat på beckis, och att hans låt Hönan agda
handlar om en som jobbade på beckis. Och avdelningen på beckis som
jag vart inne i, Stora mans. Rätt jävla häftigt och läsa om hur det
var där på den tiden då de fortfarande var igång. Och om olika
patienter och så vidare. Sitter och lyssnar på Roffe Ruff och tar det
lugnt nu. Läser lite om Beckis och försöker hitta mer info om ställena
från igår. Vi får se vad som händer senare idag, vet iaf att jag har
kvällsfodringen ikväll.
En bild från mentalsjukhuset vi va inne i igår;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0