Nu vart det kväller.

Min mamma tycker inte att jag kommer upp i tid på morgonen,
haha vilket jag iofs inte gjort på flera veckor, av olika skäl.
Så nu tänker hon minsann ta mitt internet från och med kl 11 för
att jag sk komma upp i tid.. Det är bara de, att de inte är internet
som är problemet. Jag kan helt enkelt inte somna innan småtimmarna.
Thats it. Så har det varit i fleera år. Tycker hon borde hajja de. -.-
Aja. Får ägna lite tid åt att träna lite här hemma nu ikv ist å kanske
rensa datan på lite bilder å filmer å sånt shit. Behövligt!
Ska försöka få i mig resten av salladen som jag valde att beställa
till middagen också..

Jaja ni får ha det så bra så hörd vi imogon! :)
xoxo

här får ni några söta bilder från stallet idag :*
NATTINATTI!♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0