Min sockerkaka med chockladtopping

Som jag lovade, här kommer lite bilder på min lite annorlunda sockerkaka! :)
Jag gjorde den vanliga smeten, hällde i nästan allt i formen, men sparade lite
som jag hade ner lite kakao i. Så det vart som en "tigerkaka". Sen när sockerkakan
var klad, ställdes den på en glastallrick. Sedan hade jag egengjord chockladsås på som
ska stelna så de blir som ett litet chocklad lager ovanpå. :)
Sockerkakan precis uttagen från ugnen.
Så såg den ut :) serverad på ett glasfat.
Började med chockladsåsen.
Chockladsåsen färdig.
Med chockladen på. :) haha ja, jag va tvungen att smaka en bit medans
jag gjorde såsen, kunde inte riktigt hålla fingrarna i styr.. (a)
Mumsigt vart det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0