Mat! :D

Idag har jaf faktiskt lyckats ätit rätt mkt utan att spy upp det.
NAJS! :D nt kunnat ätit ngt sen i Onsdags, och de jag ätit har
kommit upp lika fort igen. Så jag hoppas att de är på väg att försvinna.
Lyckades äta detta, lite spagetti, lite köttgryta å lite sallad.
Åå senare köpte jag en kycklingsallad från ICA som jag åt lite av.
Har också kunnat ta några tuggor av ett äpple, OCH smakat några chocklad rutor
av Emilia. Sinnes va mkt :D haha. ja e typ asglad.
elr ja, egentligen i de stora hela är de ju typ jävligt lite,
men jag är bara glad att jag kan äta ngt utan att spy upp det.
Dags att vänja magen vid mat igen! Orkar nt om de blir
samma visa igen. Jag är ju förfan ett matvrak?!
Jag älskar mat! haha. Så nu jäklar äre dags att magen gör
så som jag vill och behåller det jag äter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0