Lite olika videoklipp, enjoy!

Helluing! :)
Tänkte slänga upp lite olika videoklipp som ni kan kolla på
medans ni förhoppningsvis sitter inne i värmen och myser :)
Bland annat från nu ikväll i stallet, filmade fritte lite å så.
Samt från Min och Johannas motionsrunda igår, haha.
Och från när jag och Tanya hade blivit anfallna av en jävla
galen ko, haha. HAHAHA "mue-hue-hue" klippet satt jag och
asgarva åt i typ fem minuter, va fan äre fr fel på mig? haha,
åh. Helt normal med speciella avvikelser, som min kära
Tanya brukar säga.. :) haha.

Kanske slänger upp lite fler galna videoplipp :)
Enjoy!




HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHHHHAHAAHHAHA ni MÅSTE ju bara se min
och Tanyas diss till "nästan alla våra ex" hahah, åh, jag dör! :'D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0