Laddat ner..porr..?

HAHAH åh, fick nyss sms från pappa;
Pappa: Hoppas allt är bäst med dig, älskar dig /pappa.
Jag: Älskar dig också pappa
Pappa: Kan du ringa mig
Jag: Har inga pengar på telefonen.
Pappa: Samma här.
Pappa: Laddade du hem porr till mig sist du var här?
Jag: Va? nej det gjorde jag verkligen inte.
Pappa: Någon har gjort det. Det låg under dockhemmet. därför jag undra
love you /Pappa.
Jag: Okej. Inte jag iaf haha.

(Dockhemmet är en låt av Björn Afzelius som jag hjälpte pappa att ladda ner häromdan.)

Asså wtf?! Varför skulle jag ladda ner porr på pappas dator? haha.
Jag kollar inte ens på porr. True story. Haha och hur friskt skulle de vara
om jag satt å tänkte; "Nej nu jävlar ska jag ladda ner lite rysk hårdporr
från 87 till farsgubben. Då blir han säkert glad.."
Och nej, jag drog rysk hårdporr från 87 som ett exempel.
De gick exempelvis ALLTID på TV'n på ling-tiden, haha.
Åh, föräldrar kan vara bra roliga ibland. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0