Kokande vatten på foten = nt mysigt!

Ja alltså, jag vart hungrig. Så jag skulle koka mackarsoner då det redan fanns köttfärsås
i kylen. Så jag sitter där och stirrar på skiten medans de kokar i 5 min och rör om med
jämna mellanrum. Sen när de var klart såg jag åt vänster på diskbänken och såg att
antingen mamma eller hennes kille hade tagit fram durkslaget. Så jag greppar det,
tar kastrullen och börjar gå mot diskhon, SAMTIDIGT som jag börjar hälla i vattnet å
mackaronerna i durkslaget, och jag slutade inte försen hela min fot va blöt och brände så
in i helvette. Då slutade jag hälla, tittade ner på golvet å min fot, sen på kastrullen och durkslaget.
"Vafan?!" var min första tanke.. Hur kan man lyckas med något sånt?! :o
Okej, jag har gått rakt in i en glasdörr i tron om att komma ut på balkongen,
jag har tänt äld på en garin, för att se om den skulle brinna, jag har satt ner
handen på en platta när den varit på högsta värmen för att se om de var varmt...
Och mer därtill. Men hur i helvette kan man göra så som jag precis gjorde?!
de går ju inte, de är ju typ omöjligt?!
Haha. De hamnar nog iaf någonstans på min topp 10 lista över de dummaste jag gjort.
Det är inte lätt att vara blond. och att färja håret hjälper inte för att dölja det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0