Imorgon börjar träningen!

Jag och Johanna och gjort upp ett tränings Schema! Hon måste nämligen börja springa
varje dag (något skolprojekt i idrott som hon måste göra för att bli godkänd) Och jag som
verkligen vill att hon ska klara det och som också vill komma i form, erbjöd mig att hooka.
Så vi gjorde upp ett schema nu i veckan och sa att vi skulle börja från och med Måndag, (imorgon).
Måndag - Fredag : Motionera mellan 18.00-19.00
Och så har jag skrivit att jag varje dag ska ägna minst
30min till situps/armhävingar. :3  Så vi får väll se hur detta
ska gå. Ska försöka tränga in gym någon gång också.
Och kommer säkert bli mer. men vi får se :)
Kommer skriva ner allt på bloggen så både jag och ni
kan hålla koll på't. Hihi.
Ni kan ju önska oss lycka till, de kommer nog kaaanske behövas, haha (a'
Men en puschande tanke för mig iaf är att jag vill hjälpa Johanna
att få sitt godkända betyd i idrott. :) Så det kommer nog gå finemang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0