HAHAHHAAHAH hör;

nu jävlar gunga depå bra där.... wöööw.. undra va ja gjorde av resten då..flugan komme rå attakerar oss här, har ni sett då`? .. hon mördar dendär du... jasså... ja de kan du ge dig fan då.. de blir bara skit av allting.. `

haha... I bam bamn... kinenisk IPM vettu... ADHår vettu, d eör ingenting att komma me.. hihiihih,, ja herregud.. de inggår lite i min släkt... halv klen leventatör... de är 3gg ra minnen.. afan.. har nikul n?.. jaa.. kan du inget om dedär?.. men de verkar fungera.. de låter bra det.. kan här.. haha. jag fattar inte hur man kan skriva så, detnär helt uffatbart.. hon vet precis... hahahahaär, ja pallar inte.. fatta att hon bara stod upp, sen upp å ner såva värt de..huähuähuää.. jag har rakat min s¨ndär.. dra ut nacken min nu, en s¨n här bit. ja känner de, den har blivit nulvad.. sätta precis å tycka på knappen ba.. fram å tbx... nej de gick ju inte.. helvtte.. hjääälp.. jag komme rinte upp.. tillbaka direkt  såh..

ska vi ta en liten philadelphia till middag.. jag glömde slänga fram en köttbit till middan.. fäää-ää-äään också.. imornn då?!?! ta fram dne så tar vi den imorgon.. de går inte att micra  ngn jävla snusk.. hahahaha. HELVETTEEE!!-- nej hurfan ska vi göra nuurååå.. vill jag skiiiita i..höhlhöhöh.. hähähähäh... jäär.. vla dårar.. känner jag er?.. nej!... skumma snubbar dehär.. nej jag tror inte de. men helvette perra skärp dig.. nej men hallååå.. du behöve rinte skjunga .''den e kall fortfarande.. sroe jävel gra-this!!.. nej de finns en digge... perra skärp dig ta de där istället .. hahahaha..marika.. dedär är mitt barn de.. men jagsäger hallåå.. jag vill hellre heta sjöberg... sjöberg, mmm... kärstin marika håkansson SJÖBERG! så f¨r de va...
ag drömmer skir otrevligt.. mest alltså... dee jobbigt.. jaa men sånt kan inte vi göra ngt ååååt..


stäng av dendär nu. hmm... aa okej... ja ring till frölle då.. men vöövaavöömvöömvööm


HAHAAHHAAHAH


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0