gårdagen..

gårdagen var trevlig, till en viss tidpunkt.
Drack vin hemma hos en vän och pratade med
henne och hennes dotter och hade det jätte trevligt å mysigt.
Dock vart det några glas för mycket. När jag gick därifrån,
de va då det började spåra. Har inte käkat något sen i
Onsdags, så kan ju vart en anledning till att jag vart så
kastrullfull som jag blev.. Och en så full marika som e
full med dumma tankar = ingen bra kombination..
De sluta med att jag, efter att ha träffat Tanya en stund,
låg i min säng, allting snurrade och jag låg och frös bitvis
på kroppen och domnade bort i olika delar av kroppen.
Och hjärtat slog i typ 280. Jag somnade(?) till och vaknade,
somna, vakna helt yr i skallen. Inte så konstigt kanske om
jag tänker efter.. När jag vaknade imorse hade jag min
onepiece aktiga mysdress på mig, duntofflor och låg under ett
duntäcke, men frös som satan ändå. Bestämde mig för att
ta ett bad. Och fyyyfan hur man såg ut. haha. Mascara i hela ansiktet,
håret stod åt alla håll och kanter, ögonen var typ blodsprängda,
mörka ringar under ögonen, u got it. fyfan.
usch. jag fungerar verkligen inte som människa just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0