Dagens SOC möte

Hej allihopa! :)
Jag lever, och har det rätt bra. Precis käkat spagetti
med såndär köttfärsås  på burk :) nom nom nom.
Så nu är jag mätt och belåten,  hihi.
Jaja. Har varit på SOC möte idag vid 15.30 tiden.
Det gick väll bra. Var rätt jobbigt att öppna upp  sig och berätta
om lite av allt som har hänt och hur det varit osv, men skönt
att få det gjort. Så idag startar utredningen. Så jag får hoppas
att det i slutändan leder till eget boende. Man kan ju hoppas iaf.
Johanna följde med mig in på mötet. Och Andreas och tanya följde
med mig dit, men drog när jag skulle in på mötet.
Underbara vänner man har :) ♥

Utredningen kommer i alla fall leda till  fler möten med..
ja va hette han nu då.. Han har hetat både christian, rickard
och allt möjligt idag haha. Aja, de är iaf han jag går på mötena hos.
Men nästa gång blir det nog den andra äldre kvinnan som är med på mötet,
hon som brukar vara med varje gång jag kommer dit, fast då av andra skäl.
(Dom är alltid två  vuxna med på såna här möten, en som antecknar å en som pratar med en.)
Men jag måste erkänna att jag gillade denhär andra tjejen.
Men de kanske är för att jag stör mig på något hos den andra tjejen,
eller för att hon alltid har mig när det blivit  polisanmälningar. haha.
Jaja, nu är jag iaf på ruta ett av detta hela. Så får hoppas på att de leder till
något bra, som verkligen hjälper mig.
Annars blir jag lite sne ögd på dom faktiskt, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0