Blod och blåsor.

So.. What am I doin'?
Jo, just nu sitter jag och försöker komma på vad en viss hemsida heter,
sjukt irriterande när man vet vad den heter men man kommer liksom
inte på det. Riktigt dumt.. Suttit och skrivit lite på rätt så personliga
låttexter men de är långt ifrån klara.. Det har ju varit soligt väder idag,
fast jag har bara suttit inne hela dagen utom i morse när jag åkte till stallet.
Har ju sjukt ont i mina hälar och kan ju knapt gå med skor på mig :(
Kolla hur ont min häl gör!!! :(
Har dessutom ont i örat, haha. Fick en av mina fantastiska ideér,
ville pierca mig (igen) men visste inte vart. Så drog igenom kanylen rakt
genom "brosk plattan" på örat, dock lyckades jag på ngt sett få kanylen sne,
elr ja, trycka in den snett, så de vart inge bra. Får vänta tills skiten slutat göra ont,
men ska fan ha en piercing där! tror inte jag sett ngn som har det faktiskt :o


Kommentarer
linn

tjejen du randomly komenterade på bdb ^^

men jag har sätt folk som har det, hihi.

kommer dock inte ihåg vad det heter

2011-09-22 @ 20:53:22
URL: http://bloodymadcircus.blogg.se/
Svar till Linn

Jahaja ^^ haha. Kanske jag också har, bara det att jag inte tänkt på det.. :)

2011-09-23 @ 15:44:26
URL: http://psykochey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0