Beaver!

Jag kanske får träffa min beaver soulmate idag! :D:D:D
de e ju förfan typ 4 år sen sist! Gud va tiden har gått fort!
Haha åh, kommer bli så kul om vi ses idag vännen! :)
saknat dig så sjukt mycket under alla dessa år.
skärpning nu! Såhär länge får de inte gå mellan varje gång vi ses.
Du brtyder så mkt gubben. Och i dessa tider behöver jag verkligen
en vän som dig. Vi kan prata om allt, skratta åt allt, prata om allt&inget
och ändå inte bli uttråkade på varandra. De du gjort för mig kommer
jag aldrig någonsin glömma. Du kommer alltid ha en egen plats i mitt
hjärta. Du hjälpte mig överleva den nästvärsta tiden någonsin i mitt liv,
För den värsta var den när du plötsligt försvann. Men de blev som de blev.
Jag är bara så glad att jag har dig vid min sida igen vännen. <3 love u.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0