T R U S T

Tidigare idag mötte jag upp Johanna utanför Liljehallen,
(en närliggande kiosk som ligger lika långt från oss båda ungefär)
efter att jag diskade disken som jag hade på mitt rum, vilket jag prompt
va tvungen att göra. Jävla tjatande as, haha. Men iaf. vi gick in och beställde
käk. (De är både som en kiosk/liten livsmedelsbutik & pizzeria, allt i ett, awesome!)
Jag beställde en calzone (surprise!) och johanna en kebabrulle.
Sen hyrde vi även två filmer. En av den va filmen TRUST, som faktiskt var väldigt
bra, men riktigt hemsk.
Det handlar om en tjej som ja, har kontakt över en kille i hennes
ålder, vid namn Charlie. Som är den enda som förstår henne. Sen visar det sig att Charlie är
20. Sen e han tydligen 25. Men flickan förlåter honom och litar på honom otroligt mycket.
De bestämmer sig för att träffas, då visar det sig att Charlie i själva verket är MINST 35år,
och hon är fjorton. De umgås och ja, sen har de sex. Men han är så maipulerande att hon inte förstår
att han våldtar henne...

Vill inte avslöja hela filmen för er men, ja. Den är sevärd!
Dock så är den väldigt hemsk, då man knapt kan tänka sig att sånt här
faktiskt händer ute i världen.. brr, man får rysningar när man tänker på't.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0