Smiter in med ett inlägg såhär miss-i-nassen

Heeej gullefjuun! :D
Första arbetsdagen idag, elr ja, igår om man ska vara sådär exakt och
tänka på att klockan är över tolv. Det gick väldigt bra faktiskt. Mycket information
så hälften fastnade inte riktigt i minneskortet uppe i hjärnkontoret,
men de kommer med tiden :) Har dock haft jätte ont i mitt ben, vid den nya tatueringen.
Det kan ha blivit infekterat. Mindre bra.. Men men, shit happens. De lär visa sig om det är
en infektion.. Efter jobbet åkte jag hem, käka lite och bytte om. Sen drog jag till Korina där hon,
min pojke och Joakim va. Och Linda, men hon hade gått och lagt sig. :)
Så vi inspekterade mitt ben lite och tvätta det osv. Sen följde älsklingen med mig hem till porten,
sen sa vi hejdå och han gick tillbaka hem till Korina (hans mamma). :)
Linda är hans lillasyster och Jocke är deras kusin. Så nu vet ni det, haha.
Men nu e jag jätte kissnödig så nu säger jag godnatt för idag, så får vi se om jag orkar/hinner blogga
innan jobbet imorgon. Börjar 12.45, najs! :D
.
Godnatt och sussa sött! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0