Min låtsas fru.

Schena moss! :D
Sitter här, klockan har precis passerat 03:17 då den e 03:18 nu. (HAHA kul!)
Har precis glott på filmen "Min låtsas fru" som den heter om man
översätter den på svenska.. typ.. HAHA åh, fyförfasen va jag satt
spänd som en fjäder när dom prata om dendär bruden som hon "låtsasfrun"
döpte sina ungars skit efter, första gången, HAHA. Ni som sett den fattar vad jag menar,
tror jag. Jag är sämt på att förklara, och att jag är dödstrött och sjukt
flummig gör inte saken bättre. Håller på å laddar ner filmen "Jag saknar dig"
för andra gången.. De är ju bara en massa jävla skitfiler som bråkar med mig..
Sur man blir.. Haha. men nu har jag iaf kollat upp hur man gör för att packetera
skiten till en film. Oh yeah scherlock, I did it! no shit!
Jaja. Klockan e half past four, jag tror de blir rätt iaf.. Min engelska e ju
gudomlig! >< nu blir jag sur igen.. Mitt humör liknar en jojjo.
åh, jag hade en sån när jag va liten... Nej shit nu bara sprutar jag av randomness.
Måste sluta. GONATT! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0