Intervjun gick bra!

Heej :D
nu är jag back vid datan igen, haha. Har precis kommit hem.
Gick på arbetsintervjun och efter det lunchade jag med min älskade Agnes.
Hur trevligt som helst, fast att hon hade bråttom tillbaks till jobbet :)
Intervjun gick bra. Dock var det grupp intervju.
Så alla fick gå fram och ställa sig framför alla och presentera sig och berätta
om sig själva. Jag framstod nog som ganska självsäker, men jag kan lova er
att de va skitjobbigt. Jag sod och skakade för att jag va så in i helvette nervös, haha.
Usch, hatar såntdär, speciellt när det är personer man inte känner :o scary shit!
Men jag är lite småstolt över att jag gjorde en någorlunda presentation och inte
stammade fram allt ihopa. :D Sen hade vi alla inviduella intervjuer, men de kändes bra!
Och folket där verkade vara riktigt sköna och trevliga typer! :)
Så jag får besked nu under veckan hur de har gått.
hoppas hoppas!! :D
Jag hoppas ni haft en trevlig Onsdag hittills och att resten av dan kommer rocka fääääätT! haha :D
puss,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0