Hemma igen.

Heej allihopa :)
Kan avslöja att Fredagen vart en mindre lyckad kväll.
Drack alldeles för mycket och mådde illa hela dagen igår.
Samt att jag inte kommer ihåg ett skit från Fredagen i princip.
Duktigt.. Igår så kom jag hit, hem till morsan för att fixa med
låsen till moppen samnt så ville hon prata med mig.
Så vi satt uppe ett bra tag och pratade, dock satt jag och mådde illa
under tiden och kände mig helt spyfärdig. Mindre najs.
Mamma och Thomas har åkt iväg på dagskryssning med min moster
och hennes kille. Så jag blir ensam hemma tills ikväll.
Så vi får väll se om dom kan bete sig bättre, annars är det
bara att dra. Tänker inte ha det som det varit innan iaf.
Och jag tänker inte lägga ner soc utredningen.
Så vi får se hur allting blir nu.
Och fyfan va skönt det var att sova i sin egen säng inatt! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0