Helluing sunshine!

Godmorgon! :D
Har precis käkat och fixat matlåda till dagens arbetsdag
efter att ha varit ut till stallet och morgon fodrat Fritte och Zebulon.
Härliga djur dedär, så söta att man nästan vill äta upp dom.
(låter ju värre när det faktiskt kunde varit möjligt..)
Typ, Mc Fritiof och Zebulon Whooper. HAHA ne fyfan va hemsk jag är, usch!
Sitter just nu och lyssnar på musik och har precis avslutat dagens tredje cigg.
Dricker apelsinjuice gör jag också, gott som fasen såhär på morgonen ju. :)
Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig på jobbet idag,
så något sånt kan jag inte tell u guys right now.
Och jag måste börja gymma, fyfan för fläsk!
känns som jag gått upp 40kilo senaste tiden, inte okej! haha :D
Jaja, nu ska jag börja småfixa lite så får vi se om jag hinner slänga in
dagens work outfit sen. Tjooho TAGGARÅÅÅ!!!!!!
ja men.. typ.
Toodels!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0