Heej tuppjuckar!

Vaknade typ runt två idag. Låg vaken sent inatt och fixade med min bärbara dator.
Sen vid femtiden på morgonen dök en polare förbi. Vi såg på en och en halv film,
sen drog han hem. Jag låg heelt död och kramade om Mike och höll på att somna, haha.
Den söthunden har börjat sova inne hos mig igen. Känner mig helt död men är endå rätt
pigg i huvudet. Känner dock att en mensvärk kommer krypande, roligt. :D noot.
Inte nog med att man till och från måste äckla sig med blodiga tamponger å shiet,
det ska göra ont också! Fyfan för att vara tjej! (iaf en vecka i månaden..)
I övrigt så e jag lika störd och trött-i-huvudet som vanligt, haha. score.
Jag saknar min älskade Agnes som man inte träffat på evigheter !! :( dumt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0