Godmorgon! :)

Igår hade jag tagit mig igenom min första arbetsvecka! :)
Börkade ju iofs jobba på riktigt på Tisdagen med att sälja,
och har sålt varje dag, tisdagen, onsdagen, torsdagen och igår. :)
Så det har gått jävligt bra för mig faktikt, så det är kul! :D
Vart några öl igår med mamma, min älskling Magnus och
Morsans kille Thomas.  Samt lite kortspel och musik lyssnande.
En lugn och trevlig kväll, skönt efter en tuff arbetsvecka!
Magnus har precis dragit och jag sitter just nu här och gäspar
och undrar vad man ska göra av denna dag.
Planerna är att träffa agnes idag :D så vi får se om och när det blir.
Jag tappade mina nycklar igår också. Så jävla smidigt.
Sprang runt ute där vid 23 tiden och lekte med Mike,
hunden som vi vaktar till och från. Och någonstans på vägen
måste de ha ramlat ut ur fickan på tröjan.
Och de va inte lätt att leta efter dom när de var blöta löv
som glänste i silver om man lös med mobil-ficklampan på marken. -.-'
Så jag hittade dom inte igår tyvärr. Min vanliga smidighet., tjohoo.

btw så har jag tydligen namsdag idag. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0