Godmorgon!

Godmorgon skönabönor! :D
Sitter här och är heelt redo för dagens arbete! :)
Jag har lyckats sålt minst ett el avtal sen jag började jobba,
så det har väll gått rätt bra för mig får jag lov att säga :D
Jag trivs jättebra och alla på jobbet är jätte trevliga,
vilket såklart också bidrar en hel del till att man trivs. :)
Blir hemmagjord potatismos och stekt falukorv i lunch lådan idag, mums!
Min älskade pojke sov hos mig inatt igen, massa mys!
Kommer inte få träffa honom försen i helgen nu troligtvis. dumt.
Och idag hämtar jag förhoppningsvis ut mitt nya löshår på lunchen, tjohoo! :D
Kommer ju bli blixtar å dunder nice dehära. Haha, och ja, jag är lika
hyper och mindfucked som vanligt haha :)
Jag hoppas ni alla får en toppen tisdag! :*

Och såhär ser jag ut idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0