God "morgon"

Heej allihopa!:)
Helt sjukt, men jag vaknade vid två tiden idag :o haha.
Förvisso låg jag i sängen med bärbara datorn och kollade efter
några shyssta filmer att ladda ner, och klokan va väll runt halv fyra/fem
sista gången jag kollade på klockan. Kan lova att jag tvärdäcka igår, haha. :)
Idag har jag hunnit pissa, fyfan va pissnödig ja va när jag vakna, panic!
Och ätit spagetti med köttfärsås och rökt en halv "morgon"cigg. Och klockan är snart
tre liksom. Känns..värt.. haha ;) Jag var helt inställd på att de va söndag idag, men
sen kom jag ju på att det var fredag igår, haha. Smart ass! :D
Men men. Nu är snart filmen "Rio" klar, och "Friends with benefits" (elr hurfan de stavas..)
är också klar inom ngn timme. :)  kanoners det!
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Så det visar sig :)
Hoppas ni få en trevlig lördag! :D
Toooodels ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0