Go kväller!

Min arbetsdag har varit totalt jävla superkass.
Sålde inget idag, antagligen därför. Får sån prestationsångest.
Vet att jag inte borde ha det men det går liksom inte att kontrollera.
Men mina kollegor gjorde att jag orkade kriga mig genom dagen.
Och denna bild gjorde min dag, så sjukt jävla rolig;
Hahahahahhahahah, åh, jag dör!
Vilka underbara människor det finns i denna värld! :')
Fantastiskt.
Har precis käkat middag också, hemmagjord pizza, mums!
Har fett ont i fötterna då jag haft mina klackisar i två dagar i rad på jobbet,
så imorgon blire adidasen på fossingarna vill jag lova!
och såhär kul och fantasifull har jag varit på jobbet och ritat en massa;

kan slänga in bättre bilder på dom senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0